Monday, June 11, 2012

I hate new age!


just an angry thought: What if my body size is normal and all skinny is mental? What if a little bit of fat on my booty and my stomach looks nicer that bones and skin?



Na zivce mi gre, ko gledam TV, film al pa reklame, povsod samo neka lepa telesa, brez celulitka in spehca, pa je lahko rekalma za paprike al pa za kopalke, bejbe vse ustrezajo nekim standardom. vse glasbenice so shujsane, ce niso prsle suhe na sceno, se shujsajo v roku parih mescev. Igralci vse suhi. Vsi so suhi. Cel svet je suh.
Zadnje case delam dneven popis suhega prebivalstva in dognala sm, da je vecina zensk okrog mene suhih ali presusenih. Povsod samo reklame za skujsevalne cudezne tablete, napitke, caje. Vsako jutro na radiu poslusam nagovor prebivalstvu: "gremo shujsat, poletje je tu!" fuck off! Nemorem odpret neta da nebi naletela na ad o hujsanju! hujsajmo hujsajmo hujsajmo!!!!
Na zivce mi gre, da je nek fashen preplavu clovestvo, brez vsebine, brez sporocila. Na zivce mi gre ta sistem, brez topline in brez osebnosti. Na zivce mi grejo vsi ti prazni ljudje.
Ja, tega ne bom spremenila, zato na bi bojda spremenila sebe. Ja, morm se spravt k seb in bit mirna sama s sabo, bit chubby  in zivet s tem. moja postava ustreza nekje postavam na zgornji sliki, mogoce trenutno kaka kilca manj, ampak ne vec ko pa kak centimeter v nogah.
V trgovini na oddelku za mocnejse, se stevilke zacnejo pr 42! seriously?!?!? Jst sm 38 trenutno.

Fuck new age society!
Na zivce mi grejo vsi te smartphone-i, avtomobili, tut lahka moznost potovanja, vse to, kar je nepomebno, kar dusi cloveka ne pove nc, a je razlog, da se primerjamo z drugimi....keep fancy, keep cool!
fuck it!

Besna sm, da me draga mati enkrat na teden spomni na to, da sm shujsala oz da sm se zredla, to je vse kar je pomembno pr mojem zdravljenju? ne! jst nism na zdravljenju zarad debelosti, da bi blo to pomembno in da bi kazal kak napredek. ne, glih kontra, to kaze na to, da se se vedno zelo ubadam s svojim look-om, namesto da bi se ubadala s sabo in s svojo vsebino.
Ko bom se mal shujsala, bom pa zdrava, al kako!?!?

Pac, na zivce mi gre.
 

No comments:

Post a Comment