Thursday, August 16, 2012

domaca naloga

zadnjic na terapiji mi je zdravnica rekla, da sm zdj ze v fazi, ko se lahko zacnem soocat s svojimi cutenji v odnosu do mojega telesa. yaaaay what a great news!! am moving on!!!
well, navdusena sm se uceri spravla delat svojo domaco nalogo.
ura je bla 6 popoldan in nastimala sm si budilko ob 630. pou ure za zacetek.
ulegla sm se na postlo in si rekla "pol ure se bom posvetila svojim obcutkom v telesu!" in zaprla oci.
wow, fuck what a roller coast!!
najprej se mi je zacel nenormalno vrtet in zacela sm se grozno potit. srce mi je nabiju sto na uro. z vsakim izdihom sm cutla vec prtiska v glavi in v zelodcu. suval mi je zelodc k pr norcih.
pol se mi je vs prtisk preselu na roke v predelu med zapestjem in komolcem. ta del je biu grozno vroc, ampak umiriu se mi je zelodec. glava mi je vs cs delala, razmisljala sm o stvareh, verjetno se je bolecina hotla preusmert. pol sm iz glave sla nazaj na telo in v tistem trenutku mi je zgornji del telesa ponoru. spet mi je zacel nabijat, vroce mi je ratal, zelodc me je boleu ko da mi ga nekdo pul vn, v grlu me je stiskal da sm komi dihala, vrtel se mi je bol ko prej in vrtel se mi je ne tko v krogu, ampak tko ko da mi nekdo vijake zavija v glavo, v sunkih. nog nism cutla v tistem trenutku, ampak cez par minut se je vse skupi preselil v noge, sploh v del od kolen dol. noge sm mela mrzle in bolel so me sklepi. in pol je vse prslo nazaj v zgornji del telesa. v enem trenutku sm postala tko zivcna, da sm se zacela jokat, da tega ne morem pocet in da morm nehat. hotla sm it bruhat. ko sm hotla odpret oci, jih nism mogla, neki v glavi mi je reklo.... a dj loser, sele 5 minut je okol, ti mors zdrzat pou ure. jokala sm se in bolecina oziroma nek prtisk se je selu od zgornjega dela telesa v spodnji del telesa.
v naslednjem trenutku k sm se ga zavedala je bla ura pol stirih zutri. zaspala sm!
zbudile so me nocne more. slabo mi je blo in sillo me je na bruhanje. nism bla v stanju premaknt nog, zato sm sam zabila laptop dol in zaspala nazaj, zbudila sm se ob 930 in ni mi blo jasno kaj se je sploh zgodil. na meji, da bo dan katastrofalen, se sploh nism hotla zbudit. nism se bla prpravlena soocit s slabo energijo. telo in glava sta neki hotla od mene. prnesla sta vse strahove vn in sploh nevem kako mi je ratal, ampak sm jima rekla: "mir mi dejta, vse je ok!"
spila sm kavo in se prpravla na dan.
fuck it, moving on with my recovery is not fun at all!!!
at all!!!

No comments:

Post a Comment