Wednesday, August 15, 2012

100g miru.

Pojedla sm 100g cokolado tekokm stran, in tekom dneva in nisem najdebelejsa zenska na zemlji. Fanta mam 18300 stran in nism najbolj zdramatizirana bejba. V denarnici mam 400eur in za 800eur poloznic in ne razmisljam o samomoru. Ze 10 dni nism srecala skor nobenga prjatla in nism najbolj osamljeno bitje v vesolju. Ze 4 dni nism sla kakat in se mi bulimija ne oglasa brutalno. Noge mam bele in kozo suho misice nenapete in se ne sovrazim do konca.... what a marvelous day.
Misli kot so: "tega ne zmores. ne ljubi te. koncala bosta. nisi uporabna. sovrazijo te. debela si. grda si. faco mas ko retardiran konj." so dost dobr obvladane ze tri dni.
Strah se je mal polegu, lahko normalno diham in uzivam v dejstvu, da se bo kmal zacela sola in bom sla spet delat, da sm ljubljena in da ljubim, da se bom pozdravla, da bom diplomirala in da si ne bom pustila, da me kdo jebe u glavo.
Pocutm se, ko da je prslo obdobje miru, obdobje ustvarjalnosti, kreativnosti in polnosti. cutim, da custveno rastem, da sem bolj zrela in da bom premagala bulimijo.
Ceprou sta sele dva dni mirna, na podlago enga tedna drame, se ne pocutm, ko da je sam neka euforija, ampak da je neki bolj resnega med mano in zivljenjem. rada poskrbim zase zdj. celo v lekarno sm sla po kremo za hemoroide in si grela bolece jajcnike in ledvica. i have never done that before. Zadnjic, predno sm sla na obisk k svojim, sem meditirala in mantrala "I am a beautiful woman" in "I am a strong woman" in se vsaj mal zascitla, poskrbela zase.
Dans sm bla na uradu ravno v casu kosila in perfect timing sm mogla na vrsto cakat celo vecnost (not to mention I walked away before my turn..well, still have to work hard on patience) sm sla vn na klopco, vzela iz torbice svoj lunchbox in odprla frutek. tko z veseljem sm ga jedla, folk je hodu mimo in me cudno gledu - zenska s frutkom wtf - jst pa sm z dvignjeno glavo mirno jedla in vsaka zlica je prnesla novo misel: "its my feeding time and so I am finishing my frutek!" ko sm ga pokoncala in eno pest krekerjev, sm sla prevert situacijo v cakalnici in me je minil ker se nc ni premaknl in sm odkorakala vn. ko sm hodila do avta morm priznt sm bla polna sama sebe, kako sm prvic u zivljenju jedla pred folkom in mi je blo vseen kaj si bojo misll, nardila sm, kar sm mogla nardit za svoje dobr. poskrbela sm zase. bulimija vs me - 1234558565123264123520 : 1     wip wip.

po kosilcku sm sla na obisk k fantku s kerim delam v soli in prezivela z njim popoln dan. po mini sluzbici se terapija in domou. sicer skenslala jahanje because I needed to catch up with myself- pokoncala se mal cokolade, se ulegla in zacela gledat film. cheezy Dear John movie.

Boli me glava in rada bi sla spat, rada bi, da se tega dneva spomnem s pozitivnim odnosom in ga res nebi rada unicla. ko sm utrujena in zaspana, ratam tecna in bulimiji odprem vrata na stezaj. zdj naprimer mi posilja negativne signale. konstantno zadnjih 10 minut. grem sprat to negativo dol iz sebe. x

vse (bo) je vredu!

No comments:

Post a Comment