Monday, May 28, 2012

back on living safe!

Nadaljujem serijo pozresnih dni.
Ravno sm se vrnila iz pekarne in se nazrla s petimi rogljicki in dvema polnozrnatima zemljicama in enom sadnim jogurtom.
Vceraj je teta praznovala 50 let in od 6pm do 2am smo samo sedeli in jedli.
Tako da to objavo pisem samo zato, da se resim debele krivde.
Trije tedni konkretnega hranjenja so za namo.
sicer vem, da sm se zelo dobro drzala, se vedno nisem jedla niti za odtenek toleiko kot nekaj mesecev nazaj, ampak vseeno, nebi se rada zapletla v zacaran krog in rada bi ohranila svojo novo postavo.
Napisala sm si seznam, jedilnik in strogo dieto, pa bi se je rada resila, nocem na dieto, samo rada bi nadaljevala s tem, kar sem imela pred temi tremi tedni.
nocem se zredit, sploh ne zdj, ko pride fant na obisk.
torej, ne jutri, ampak ta trenutek si postavljam novo pravilo....nimam vec vstopa v pekarno!
kupovanje rogljickov je postalo prelahko, brez slabe vesti in nekontrolirano.
Temu delam konec v tem trenutku.
ce sem uspela se nekaj dni nazaj dost spravit k sebi i se znebit odvecne hrane v stanovanju, ce sem se lahko resila tablet in odvajalnih sokov, se lahko drzim tudi novega pravila: no more bakery!!!
nimam vstopa v pekarno, pac bom mal vec placevala za kruh in ga kupovala v trgovini, jebes, bolje to, kot pa da podpiram pekarno s svojimi sibkimi odlocitvami.
tega nocem, srecnejsa sem, ce imam hrano pod nadzorom.
uspela bom, dobro mi gre.
utrujena sem in zaspana, nisem spala prejsnjo noc, zato sem verjetno podlegla.
boli me trebuh in pocutim se slabo. tega nocem.
hocem nazaj dobit tisto nekaj samozavesti, za katero tako garam!
POSKRBELA BOM ZASE in se postavila zase pred to grozno bulimijo.
tega mi ni treba.
vredu sem.
komaj cakam jutri, da se zbudim in zacnem lahek dan.
cutim, da sem na robu, in nebi rada popolnoma podlegla.
se se lahko resim.
bojim se, da ce se to ne konca ta trenutek, bom se predno se bom zavedala, v lekarni zapravljala za odvajala.
nocem nazaj!
nocem nazaj!
nocem nazaj!
ja, verjetno res ni pomembno kolko tehtam, ampak vseeno, nocem se zredit nazaj, tiste osebe ne maram prevec.
tudi ta ima nekaj odvecnih kg, ampak vseeno se mi pozna na celolitu, ni ga vec toliko, in zgubila sem cca 4-5 cm.
tako naj ostane.
nocem na nobeno dijeto, hocem samo nazaj dojet, da je hrana nevarna za mene in da se moram pac mal potrudit in si ne prevec zaupat.
nazaj na: nic sladkarij mode.
cokolada v mojih ustih mora bit v mojih ustih samo iz nujnega razloga, ko mi sladkor res res pade--
se tri tedne nazaj sem ponosno pisala, kako lahko zivim s cokolado v hisi cel teden, zdj jo maznem brez ovir.
strah pred cokolado/sladkarijami naj pride nazaj.
vesela sem, da se uspevam kontrolirat in se poskusam razumet, skusam razumet situacijo in jo resit, da se ne redam in ne recem jebi ga, pac jem. ne, to ni varno v mojem primeru in ja, se petic v eni objavi si recem.....grem nazaj na stare tire, tako kot je varno zivet zame.

Im gone living safe!
bye

No comments:

Post a Comment