Wednesday, October 26, 2011

There are days when i'm not ok and i need your help so i'm letting go .. ♪♫

http://www.youtube.com/watch?v=hW9UHJVMbsY


I told another lie today
And i got through this day
No one saw through my games
I know the right words to say
Like "i don't feel well," "i ate before i came"
Then someone tells me how good i look
And for a moment, for a moment i am happy
But when i'm alone, no one hears me cry

I need you to know
I'm not through the night
Somedays i'm still fighting to walk towards the light
I need you to know
That we'll be ok
Together we can make it through another day

I don't know the first time i felt unbeautiful
The day i chose not to eat
What i do know is how i've changed my life forever
I know i should know better
There are days when i'm ok
And for a moment, for a moment i find hope
But there are days when i'm not ok
And i need your help
So i'm letting go ..♪♫










Prakticno vsaka poteza, ki jo naredim proti tebi, je krik na pomoc. Vsakic, ko te poklicem, potrebujem pomoc. Vsakic, ko ne spim, potrebujem pomoc. Dnevi so tako dolgi, noci so neprespane. V stiski sem. Potrebujem tvojo pomoc.
Moje telo krici od bolecine. Sili me k bruhanju. Vsak delcek telesa je v bolecini. Nicesar mi ne dolgujes in ne pricakujem, da zrtvujes svojo dobro voljo zame, ampak sama ne zmorem. Tezko je. Potrebujem tvojo roko. Tvoj nasmeh. Potrebujem te ob sebi. Nimam ti kaj ponudit v zameno, ampak kmalu ti bom dolgovala zivljenje. Prosim.
Nemocna sem. Jok mi ne pomaga. Bojim se vsake stvari. Bojim se dneva, bojim se noci. Bojim se samote in bojim se, da bos odsel tudi ti, dragi prijatelj. Da bom ostala sama. Sama ne zmorem. Vzemi moj strah, odnesi ga stran. Pomagaj mi. Preberi si kaj o motnjah hranjenja, preberi moj blog, poduci se in me poskusi razumeti. Oprosti, ce te prosim prevec, vendar le ce se mi priblizas, mi lahko pomagas. Borim se. Vsak dan. Vsako minuto. Utrujena sem. Rabim pocitek. Dovoli mi pocitek, prijatelj moj. Vendar ne pusti me samo, saj meni pocitek pomeni bruhanje. Fizicna bolecina je veliko lazje prebavljiva kot stiske,ki jo prenasam. Poklici me in me vprasaj, kako sem. Ta boj je tako tezak. Hvala, dragi prijatelj. Ne zapusti me.

No comments:

Post a Comment