Monday, February 20, 2012

Debela sem!!

debela sem!! debela sem!! debela sem!!

in se enkrat debela sem!!! to mi odmeva v glavi, to se mi pretaka po telesu!!
te dni, odkar sem v sloveniji, se spet nenormalno ubadam samo s tem, kako debelo debela sem!!!
nimam vec obcutka za tistih par izgubljenih kilogramov... to ne steje, ce sem pa debela.
dans sm gledala slike iz nove zelandije in nimam drugega komentarja kot le: debela sem.
gledam druge punce, vse so popolnoma shujsane, jst sm pa zrejena.
moje noge so debele in rit.  zamascena sem in celulitasta. moja koza je brez zivljenja, brez sija. bolna.
ko bi le lahko shujsala se 5 kg, pol bi blo pa res vse ok!
ffaaaaaaaaaakkkkk!!!!
dans sem prezivela cel dan med ljudmi, kar je velik napredek, ampak me je itak zdrmal... kaj sem vidla? na lastne oci sem vidla vse nosecke bolj suhe od mene, vse novopecene mamice bolj suhe od mene, vse vrstnice bolj suhe od mene, vse babice bolj suhe od mene, vse mamke bolj suhe od mene,......aaaaaaa!! spet sm bla najbolj debela na obzorju.
samo sem skenirala stegna gospodicen, ki so se sprehodile mim mene. z vsako bolj suho podobo sem rastla in rastla kot krof.
sla sem domov, odlocena da sem itak debela, da lahko pojem krof in kosilo in potem se en krof. sseveda bi se zaradi tega lahko spravla zdj iz koze. sploh nism nazrta al pa kj, ampak samo iz minute v minuto se bolj redim!!
debela sem,.
nevem kaj naj sama s sabo. nevem kako naj se ustavim. nujno rabim stanovanje in svoj svet, moj, mojo umetnost, kreativnost,akcijo!!
zdi se mi, ko da samo jem, in karkoli pojem, je prevec. vsaka stavr me zredi.
komaj diham od tega sala!!
GRDA SEM!
frizura mi ne pase, stil mi ne pase, debela rit mi ne pase....fak ju!!!
jokala bi pa ne morem samo zivcno me dela vse skupaj.
samo s hrano se upadam ceeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel dan!!!
cas za vecerjo je, se vedno nisem sla jest, ker moj brat in njegova punca nista jedla, pa sta bila cel dan v pogonu, se pravi onadva narekujeta tempo, imata moc. mocna sta.jaz sem sibka, ce bom sla jest. vsi se lahko vzdrzijo, samo jst ne. nima veze, da je vecerja za mene obvezna.
zredila me bo. ze tako al tako pretiravam s hrano, jem 4x na dan.
dans sm si rekla, dabom jedla kar pac bom, jutri bom na postu, potem pa samo tekoca hrana!!
ne, to je narobe, nocem tega razmisljanja, nesmem obupat!!
kaj ce bom obupala!? kaj ce bom popustila???
strah me je.
in sama sem. nemorem nobenga poklicat, nemorem jim morit, kaj naj jim recem "hej, debela sem, mesa se mi!" komaj cakam da se zbudi moj fant. njega prosim za pomoc. bratranec je zmackan, me boli srce, da bi ga vlekla ven, zaradi mojih tezav. joj.
strah me je!!

Jaz se vidim takole:

"Jaz v pustnem casu"
                                                                                             
moje debel trebuh
moje celulitaste noge
kako v resnici izgledam, nevem.


fuj me gleda!!

No comments:

Post a Comment